Fredag

 
Sista arbetsdagen denna vecka, svisch sa det så var det fredag.
Igår hade jag fullt upp från morgon till kväll, blev nästan en timmes
övertid också. Men det gör mig inget, då fick jag ju lära mig att göra
HSL-beställningar och sånt nödvändigt. När jag kom hem var gubben
här, wiie! En hel helg med honom, myspys.

Tyvärr får jag inte ligga kvar i sängen bredvid honom nu under
morgontimmarna utan jobbet kallar. Jag antar att den här dagen
också går fort, ska ringa samtal, ha samråd och liknande så tiden
lär flyga iväg. Vid 16-tiden har jag helg och det ska bli såå skönt!
Då blir det tacomys med gubben och mamma. Bra start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0