Första jobbdagen

 
Första arbetsdagen är avklarad! Efter att ha spenderat nio timmar
på jobbet med en massa information, koder och liknande så är
jag rätt mosig i huvudet just nu. När jag kom hem passade jag på
att organisera i en pärm och läste igenom verksamhetens riktlinjer,
mål och så vidare. Kan ju vara bra att veta när man jobbar som
myndighetsperson.. Arbetsdagen gick riktigt fort, svisch sa det så
var det dags att gå hem. Jag tror att jag kommer trivas riktigt bra
på kontoret. Det är galet stort och lite svårt att hitta men kollegorna
verkar toppen! Nu är det snart dags för mig att dejta John Blund,
imorgon är en ny arbetsdag med spännande saker på agendan.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Åh vad kul att det känns bra och så. De tar ju ett tag att komma in i det men första känslan brukar ju vara viktig :) Hoppas allt fortsätter så :D

SV Nä bara taggad för ny vecka! Henrik kommer hem imorgon, på onsdag ska vi fara till universitet och så blir det shopping, mys och sen fest på lördag.. :) Så det var "bara" det hihi :)

Sov gott! Nu får du ta in alla nya intryck :) <3

2014-03-03 @ 21:44:25
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Linda

roligt med första dagen :D

2014-03-03 @ 22:34:10
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0