Tisdag

 
Hej och hå vilket åskoväder det var igår! Det åskade, blixtrade
och ösregnade värre vilt under ett par timmar på eftermiddagen.
Hade tänkt handla men skippade den tanken rätt fort när vädret var
som det var. Men måste erkänna att det var rätt mysigt med den
högljudda åskan och alla blixtrar.


Idag har meterologerna också lovat åska, men för mig spelar det
inte så stor roll då jag kommer sitta på kontoret hela dagen. Har en del
att skriva, ringa samtal och så vidare så jag tror att arbetsdagen kommer
gå fort. Efter jobbet väntar ett cardiopass på gymmet, längtar! Sen blir
det en myskväll i soffan tillsammans med lillhjärtat. Men nu ska jag inta
dagens bästa måltid: frukosten. Mums!
Ha en bra tisdag finisar!

Kommentarer
Postat av: Petra

det gjorde här hos mig också i går höll på ganska länge sent på natten.

hoppas du får en fin dag kram <3

2014-07-08 @ 10:04:01
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Flisan

sv: härligt att höra, jora de e bra med mig :)

2014-07-08 @ 11:12:27
URL: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0