Lördag

 
Bussresan igår gick riktigt bra, Diesel var såå duktig!
Lämnade ett snöigt norrbotten och Seskis på morgonen och
när jag kom fram till Umeå fanns det inte en snöflinga så långt
ögat kunde se. Här är det alldeles grönt och jag är så glad för
det, haha. Jag gillar inte snö så har det mycket hellre såhär
grönt, lite småregnigt och plusgrader.
 
Imorse skulle jag vakna redan 07.00 men det var helt omöjligt,
jag var så galet trött så gick tillbaka till sängen och somnade om.
Snoozade x-antal gånger men när klockan var 08.30 klev jag upp.
Nu ser jag Rädda Willy 4, tycker de filmerna är så gulliga.
Ska in till stan om 1,5 timme för att köpa flyttlådor och en present/
julklapp till världens bästa J.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag förstår det, lärarutbildningen är alldeles för lätt att slinka igenom enligt mig. Kanske är det därför det finns så många värdelösa lärare där ute.

2014-01-04 @ 12:46:45
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0