Ullared

 
Efter två shoppingdagar i Jönköping är det dags för
ytterligare shopping, men denna gång i Ullared. Wiiie!
Har planerat att åka dit idag och köpa en del saker till den
nya lägenheten. Kan inte köpa några stora saker eftersom
jag inte ännu vet hur lägenheten ser ut, hur utrymmena är
etcetera. Men idag ska det inhandlas mindre saker som tavlor,
ramar, neccesär, en kattlåda som ska vara hos J och mycket
annat. Ska bli så himla kul! Nu slipper jag tänka på att få med
mig sakerna på tåget för nu lämnas sakerna hos J tills jag flyttar
hit ned i slutet av månaden, skönt. Det betyder att jag kan shoppa
mycket mer samt större saker.

Kommentarer
Postat av: isabella

Så kul med ullared! :D Hoppas du hittade en massa bra fynd!

2014-02-03 @ 12:56:58
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0