Onsdag

(Idag får ni se en två år gammal bild på mig)


Efter nio timmars sömn har jag nu tagit mig upp ur sängen och fått
i mig frukost. Knäckebröd med kaviar och ägg samt en mugg te -
frukosten som jag aldrig tröttnar på. Nu ska jag strax ringa ett samtal
till hyresvärden i södra Sverige och sedan kommer ett par anställda från
en butik hit och hämtar lite möbler som jag vill bli av med inför flytten.
Skönt att de kommer och hämtar sakerna, hade varit svårt annars då
jag inte har bil. Under dagen blir det ett besök till torget för att besöka
Coop och apoteket. Jag håller tummarna för att jag inte får den
hemska influensan som huserar nu. Har haft halsont tre dagar i rad
samt känt mig varm så risken finns att även jag insjuknar i influensan,
men jag hoppas att mitt immunförsvar orkar stå emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0