Måndag

 
Herregud vad jag är dagvild nu när jag är hemma under dagarna.
Det började redan hemma hos J och har fortsatt här hemma också.
Igår trodde jag hela tiden att det var måndag, haha. Men idag är det
måndag och ett läkarbesök väntar mig på eftermiddagen. Usch!
Jag är så himla nervös inför detta besök, vill verkligen inte höra dåliga
besked på de senaste proverna..

Innan det är dags för läkarbesöket ska jag spendera förmiddagen
med telefonsamtal. Det är mycket sånt som ska fixas inför flytten
men nu är det mesta färdigt och avbockat. Innan jag börjar ringa runt
ska jag fixa en brakfrukost med havregrynsgröt och äggmacka,
yummie. Frukost är såå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0