Lördag

Usch, det är inte varje lördag som jag vaknar 06.00.. Det var rätt
tungt ska jag medge! Strax efter 08.30 ska jag, Diesel och mamma
hoppa på bussen mot Umeå - därav den tidiga uppstigningen.
Så idag väntar ännu en bussresa på sex-sju timmar, jobbigt! Har blivit
mycket resande de senaste dagarna men sen dröjer det till den
24:e innan jag ska resa igen. Helt galet att det bara är 9 dagar kvar
tills jag flyttar! Nej nu har jag inte tid att sitta här och kika, måste få
i mig frukost och fixa till mig innan vi ska åka. Ha en bra lördag! ♥

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

stackare som måste upp så tidigt och sedan resa så långt.. men du ser fantastisk ut i alla fall :)

sv: men ååh, tack :D Jag var verkligen så sjukt lycklig ^^

2014-02-15 @ 11:23:41
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0