Lördag

 
Det här kommer bli en lååång helg utan tv och dåligt med internet..
Igår var jag och lämnade in lägenhetsnycklarna, digitalboxen och
bredbandsswitchen till Akelius. Så nu är vi fast i lägenheten som
fångar och får turvisas att gå ut så vi inte blir utelåsta (ytterdörren låser
nämligen sig automatiskt när man stänger den), haha.

Startade den här helgen i alla fall med en sovmorgon, det behövdes.
Behöver ladda mina batterier så mycket jag kan inför veckans resa
och flytt. Under dagen blir det att packa ned tv:n, göra mat och
lösa sökord - som de övriga dagarna, haha. Men innan dagen
drar igång "på allvar" så ska jag mumsa i mig en god grötfrukost.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Nej vad tråkigt haha... försök att hålla ut ;)

SV Jaha vad bra :D
Ja det är så skönt det.. Jag åker hem på måndag! Så tar en dag ledigt till ;)

2014-02-22 @ 11:08:46
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Oj, det låter lite bökigt att måste slussa ut varandra sådär ^^

2014-02-22 @ 12:44:31
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0