Lampjakt


Edit: Blev inte att köpa lampan pga olika skäl. Ska köpa en liknande.
 
Igår beställde jag lampan ovanför till sovrummet i nya lägenheten.
Är helt kär i denna lampa, tycker den är såå snygg! Är sugen att
köpa en ny lampa till köket också då jag just nu bara har en plastig
från IKEA som jag haft i snart 4 år. Känner för att förnya och det
passar ju bra när jag nu flyttar i en helt ny lägenhet. Frågan är
bara vad jag ska ha för lampa i köket? Hade säkert varit fint att
ha ovanstående lampa i köket också men känns som att det kanske
blir för mycket att ha två likadana. Eller? Har fastnat för dem här
nedanför men jag får nog klura ett tag till..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0