Fredag

I onsdags vaknade jag i småland, igår vaknade jag upp i västerbotten
och idag vaknade jag i norrbotten. Jag har rest många mil (närmare
150 mil) på två dagar. Det känns, fy vad jag har ont i rumpan, haha!

Det är redan fredag och alla hjärtans dag idag. Jag hade velat vara
med J idag men vi firade denna dag i förväg när jag var nere i Växjö.
Då blev det hotellövernattning och restaurangbesök, det var så mys!
Eftersom vi redan firat alla hjärtans dag så blir det inget firande idag
(vi är 150 mil ifrån varandra), utan istället ska jag umgås med mamma
och mommo. Under dagen blir det en tur till Haparanda för att uträtta
ärenden och äta kinamat. Det är ju ändå min sista dag i norrbotten på
väldigt väldigt länge för imorgon åker jag och mamma ner till Umeå och
måndag 24:e går flyttlasset till södra Sverige.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, alla som säger det har så rätt i det. Den är inte värd att lägga tid i om man säger så;)

Jag och sambon ska på bio. Mer än så blir det väl inte extra hehe. Du då?
kram

2014-02-14 @ 12:16:34
URL: http://sessie.se
Postat av: NICOLE

Vi firade också i förväg :)
Och jag kommer ihåg i 3an, hade varit uppe hos släkten i lule och sen var det bara att byta bil och flytta över väskorna till farmor och farfars bil för då skulle vi till danmark! Så jag gjorde också några mil den färden ;D

SV Ja det är härligt med träning :)
Har heller aldrig kryssat, men det ska bli jätteroligt!
Henrik pluggar ju typ där ;) Så ska hälsa på han nu :D

2014-02-14 @ 19:34:07
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0