Torsdag

 
Vad underbart och mysigt det var att vakna upp imorse med
min fina jämte mig. Dock inte lika mys att mobilen larmade tidigt
men det var bara att ta sig upp då jobbet väntar. Får tänka positivt
för om några timmar har jag helg, whoop whoop! Ska flexa ut
tidigare från jobbet under eftermiddagen så jag får helg ännu
tidigare. Vi har inga planer för kvällen utan det blir nog som
gårdagen: mys i soffan med tända ljus och gott att äta och dricka.
Älskar att bara vara och mysa på tillsammans med den man
tycker om, det finns inget bättre. Men nu tickar klockan och det
är dags att pussa hejdå och promenera mot jobbet.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0