Torsdag

Ställ frågor i frågestunden och bli länkad!

 
Godmorgon torsdag! Igår vaknade jag upp till ett vitt Borås,
den första snön anlände och det med en rejäl storm. Som tur
var klingade det av under dagen men istället blev det slaskigt
och blött. Att vi fick snö/slask igår kom lägligt, det passar bra
till idag då vi har luciafirande på jobbet nu under morgonen.
Mysigt! Skönt att börja dagen med lite mysig stämning med
lucia och gott fika för sen blir det att speeda på i 180 km/h.
Återigen en dag som är fullspäckad från morgon till eftermiddag.
Idag väntar hembesök, telefonsamtal, handledning och att skriva
ett yttrande till tingsrätten. Mitt första dessutom så vi får väl se
hur det går, haha! Kan bli spännande.. Efter jobbet väntar
gymmet och ett biceps/tricepspass, lovely! Har längtat efter det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som det kommer bli en skön dag :)

Sv: Ja, jag menade innehållet i påsen. Haha! Vår kisse är väldigt kräsen vad gäller mat och vill inte ha något annat än torrfoder och ris :P

Rygg och axlar är nog mina favoriter på gymmet :)

2014-12-11 @ 09:40:56
URL: http://ptelin.disciplin.se
Postat av: Anonym

Sv: ja verkligen haha :P

2014-12-11 @ 10:09:40
URL: http://fbb.blogg.se
Postat av: NICOLE

Usch det är så himla tråkigt med slasket.. :/

Vad mysigt med luciatåg :D I år får jag inte se något, älskade den traditionen i skolan.

SV: Vad kul att du är nöjd med din frisör :) Det är verkligen hur viktigt som helst. Jag klipper också i etapper, då händer det mer i håret och blir ett himla fint fall :)

Haha skönt att hon kan prata ;) Det är det värsta som finns när det blir tyst och det bara snurrar idéer i huvudet om vad man ska prata om men inget känns bra. Nä fy! Min frisör är min faster så där kan man också babbla på ;)

Usch vad jobbigt alltså :( Nä den 6e personen får du avsäga dig, det var ju mycket redan innan. Coolt att du ska få skriva ett yttrande till tingrsätten. Hoppas det går bra :)

Jo alltså jag visste ju innan att vi inte skulle ha lov och så, men att lägga en sådan kurs prick på julen med hemläxa (??!) också tycker jag bara är taskigt. Dessutom är det ju bara seminarium och tentor som är obligatoriska. Så detta måste ju vara något eget påhitt känner jag..

Hehe nä det är ju snart ett år sedan nu som du tog din examen. Tänk hur livet blev sen :D Jag tänker ofta tillbaka på hur livet har sett ut och sedan lett en hit. :)

Jo visst, omotivation och segt med plugg kommer jag ju uppleva många gånger. Man får bara se till att sätta upp bra och realistiska mål.
Den här kursen var bra upplagd så jag har hängt med väldigt mycket på föreläsningarna, och därmed bara pluggat en del hemma. Men jag kommer hinna med det idag med :)

Jo man har ju sina "områden" med vad som är roligt och inte. Men förhoppninsgvis ska man klara av båda delarna :)

2014-12-11 @ 10:35:42
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Lilla Malin

Hoppas det går bra på jobbet idag. Stressa inte ihjäl dig ;)

SV: Ja, den är ju inte rolig. Det var väl förra vintern som en tjej blev påkörd där?

Postat av: Susanna

Åh hatar slask haha!

sv: Haha ja det låter ju mysigt :) Men skönt att ha alla paket inslagna och slippa tänka på det också ju!

Macarons var väldigt gott faktiskt, älskar såna lite mindre bakverk där man inte behöver ta en stor tårtbit eller så :)

2014-12-11 @ 11:13:16
URL: http://suslife.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Mysigt med lite snö!

Du får helt enkelt köra på och fokusera på ledigheten som kommer snabbare än du tror :)

2014-12-11 @ 16:26:45
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0