Juldagen

Hade ni en trevlig och mysig julafton igår? Min julafton var
i alla fall toppen! Var omringad av min kära släkt, massa god
julmat, fika, godis, glögg och annat smått och gott. Bra julklappar
och en härlig stämning. Mys!

Nu är juldagen här och ännu en mysig dag väntar. Jag älskar
verkligen de här dagarna kring jul (uppesittarkväll 23:e, julafton,
juldagen och annandag jul). Tycker det är mysiga dagar då jag
umgås extra mycket med släkten, äter extra gott och myser på.
En tradition som vi har på juldagen eller annandag jul är att äta
en supergod middag bestående av kött, ugnsomelett, potatis,
sås, grönsaker, inlagd gurka och någon god efterrätt. Älskar
verkligen den maten! Nu vet ni vad som väntar idag eller imorgon.
Har dock ingen bild på den maträtten så ni får se min
julmat istället.
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

mums! :D god jul!

2014-12-25 @ 13:58:15
URL: http://matildays.se
Postat av: Michelle

Hade också en toppenjulafton! Ska värma lite julmat till mig själv nu. God Jul! :)

2014-12-25 @ 13:59:35
URL: http://mischakaro.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0