Seskis del 3

Sista delen om Seskisresan tänkte jag skriva nu, det blir
om
dagarna torsdag-fredag. Bilder från dessa dagar
kommer i ett
separat inlägg.

 

torsdag blev det sovmorgon och när J vaknat och vi mättat
magarna med frukost så åkte vi iväg till stranden. Det var
sinnessjukt varmt den dagen. Solade, badade och åt melon -
precis som det ska vara. Under eftermiddagen fyllde vi på
strandväskan och åkte vidare med båt till en annan strand
tillsammans med min kusins familj. Var i solen cirka 8 timmar den
dagen och lyckades få en hel del färg.


Under fredagen hände inte så mycket eftersom vi skulle åka hem.
Sa hejdå till alla släktingar, köpte glass och åkte iväg till flygplatsen.
Allting gick bra på Kallax, vi tog oss igenom alla kontroller och Diesel
klarade flygresorna galant. Under mellanlandningen på Arlanda
åt vi middag och handlade i Taxfreen. Jag köpte en stor 650 grams
påse med olika minigodisar av Mars, Snickers, Bounty och Milkway.
Mumsigt! Men jag ska inte äta godis nu på ett tag så de får ligga
orörda tillsvidare. Hade sjukt ont i öronen så flygresan från Arlanda
var inte alls rolig, grät nästan på grund av smärtan.. Var himla skönt
att kliva av planet vid 22-tiden kan jag säga.
 
Har haft en superhärlig och underbar semester på Seskis! Var så skoj
att träffa släkten igen eftersom jag inte hade sett dem sen januari.
Nästa gång jag ser dem blir till jul så det är några månader kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv håller med dig

2014-08-02 @ 18:56:44
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv viken tur att det är borta.

2014-08-02 @ 19:08:42
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Petra

sv ja det är gott med latte och det är enkelt att göra det hemma med. gillar också frappe det är gott :)

2014-08-02 @ 20:46:37
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Petra

sv aha okej det är gott det med :)

2014-08-02 @ 20:51:21
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Anonym

Låter härligt

2014-08-02 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0