Onsdag

 
Det känns som att jag spenderar all tid på kontoret just nu om
jag ska vara ärlig. Både i måndags och igår blev det rejäl övertid
då jag hade otroligt mycket att göra som var tvungen att bli färdigt
till idag. Som tur var hann jag genom mycket slit igår göra klart det.
Hela denna vecka är uppbokad med hembesök så jag har att göra
eftersom det efter besöken ska skrivas utredningar.. Igår efter
ytterligare en stressig arbetsdag begav jag mig till gymmet och tog ut
lite frustration. Det funkade faktiskt, fick till ett bra benpass samtidigt
som jag fick rensa tankarna medan jag trampade på crosstrainern.
 
Den här arbetsdagen kommer också bli hektisk, men förhoppningsvis
inte lika jobbig som tidigare dagar. Sen kommer det kännas lite tråkigt
och ovant på kontoret idag eftersom en underbar kollega slutade
arbeta hos oss igår. Fina Vivi, vad jag kommer sakna henne! Nu ska
jag försöka få i mig lite frukost och sedan traska till kontoret. Får se om
det eventuellt blir ett gympass efter arbetet idag igen, på gymmet kopplar
jag bort tankarna och glömmer allt stressigt som är just nu. Bra terapi.

Kommentarer
Postat av: Liborius

har man mycket och är stressad är det skönt att pausa med ett träningspass!

2014-08-06 @ 09:10:46
URL: http://liborius.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Vad bra att chefen har din rygg i alla fall... sorgligt att ta farväl av en kollega sådär :(

2014-08-06 @ 09:46:37
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: fashion

Svar: inte så bra.. :p Men din dag då?
Bra med en träningspass :)

2014-08-07 @ 02:05:05
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0