Måndag

 
Då var semestern över och det är tillbaka till verkligheten som gäller.
Det är med blandade känslor som jag sitter här och snart ska bege
mig mot jobbet. Det har varit underbart med lite ledighet och trots att
jag bara haft två veckor ledigt så har jag hunnit med en del. Det bästa
var såklart resan med J till släkten i norrbotten! Semestern har varit
precis som jag ville ha den - hälsat på släkten, varit underbart väder,
solat, badat, myst med J, grillat, ätit gott och gymmat.

Trots att jag gärna hade haft semester lite längre så är jag redo för
arbetet. Jag trivs bra med arbetsuppgifterna och kollegorna så det
ska nog bli lätt att komma tillbaka i rutinerna. Enda jobbiga är att det
fortfarande är många kollegor på semester vilket gör att vi täcker flera
områden utöver våra egna = mycket mer att göra. Jag hoppas innerligt
att kollegorna inte bokat min kalender full de här första dagarna efter
semestern. Blir spännande att se när jag kommer till jobbet.. När jag
stämplat ut på eftermiddagen är det raka vägen hem och laga middag,
gosa med Diesel och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Petra

hopppas du får en bra måndag

2014-08-04 @ 07:02:18
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Erika

Härligt med rutiner igen :)

sv: Ja då bodde du en bit bort!
Inte? Jag har också katt(er) och vi kan ha öppet fönster då de inte kan ta sig ut igenom det. Sen har vi satt myggnät på vår balkongdörr och de rör faktiskt inte det, den friska luften hjälper ju en hel del :)

2014-08-04 @ 13:25:58
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Boel

Det är ofta skönt att komma tillbaka till vardagen faktiskt :)

2014-08-04 @ 15:22:05
URL: http://bowelz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0