Fredag

 
Då lämnar vi juli bakom oss och välkomnar augusti. Helt galet
att sista sommarmånaden är här! Vart försvann juli egentligen?
Den här fredagen startade jag precis som de övriga dagarna
denna vecka - på gymmet. Idag var jag helt ensam på gymmet
och det var så skönt! Crosstrainer och ett armpass blev det, tycker
det är kul att se att mina små armar växer sakta men säkert.

 
Har nyss kommit ut ur duschen och nu vankas det fredagsfrukost
i form av en mugg kaffe och äggmackor. Idag lyxar jag till det med
danskt rågbröd istället för knäckebröd, mums! Ute är det grått
och mulet så vad passar bättre än att gosa ner sig i soffan och se
tv-serier? Tänker njuta av de sista semesterdagarna som återstår
och inte göra någonting. Ikväll blir det fredagsmys med film och
fruktsallad, myspys. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv mm

2014-08-01 @ 09:07:15
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv okej, men jag ska testa åtminstone någon gång :)

2014-08-01 @ 09:09:28
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: NICOLE

Så kul att se resultat, det höjer motivationen rejält! =)
LÅter som en riktigt mysig dag!! :) Och ja, jag jobbar ;) :(

SV: Jag har ju tackat ja / nej till de kurserna jag sökte sen får ju se hur de går vidare med det. Jag kan ju börja och hoppa av :)

Nejdå det är skönt :)

2014-08-01 @ 09:28:23
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0