Fredag

 
Usch vad jag har sovit dåligt inatt! Har legat och funderat på
bedrägeriet som jag blev utsatt för. Tycker det känns obehagligt..
Läs här om ni vill veta mer. Känner mig inte allt för pigg idag så
jag hoppas det blir en lugn arbetsdag. Ska iväg på ett hembesök
under förmiddagen och sedan blir det att skriva utredningar.
Vid 15.30 stämplar jag ut för helg och det ska bli så skönt!
Efter jobbet tänkte jag gymma och sedan väntar gomiddag och
myskväll med Diesel framför The Mentalist. Blir nog en bra start
på helgen. Nu vankas frukost och sedan ska jag röra mig mot jobbet.
Hoppas ni får en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Verkligen ett superkul erbjudande och samtidig ett kvitto på att folk tycker att jag är kunnig, det blir ju en stor komplimang! Det är webb-tv, så det visas på internet:)

2014-08-15 @ 10:40:31
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/
Postat av: linah

åå så gottt!

2014-08-17 @ 02:17:58
URL: http://afroeve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0