Fredag

 
Jisses, det är redan fredag! Vart har veckan försvunnit? Fast
på sätt och vis är det bra att tiden går fort för då får jag ju snart
hämta hem min lilla älskling som är hos mamma. Åh vad jag
saknar Diesel! Det är verkligen tyst och tomt här hemma utan
han men i början av oktober kommer han hem igen.

Aja nu kom jag ifrån det jag egentligen skulle skriva, haha.
Nu väntar en förmiddag på universitetet och det känns rejält tungt
att börja redan klockan 8. Får glädja mig åt att sluta 13.00, skönt!
Blir god mat, tv-tittande och bokläsande under kvällen, myspys.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: felicia

Söt :)

2013-09-20 @ 12:00:02
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0