Schema

 
Har funderat fram och tillbaka om jag skulle åka på dagens
föreläsning eller inte.. Eftersom jag ändå hade behövt åka in
för att möta mamma under eftermiddagen vid bussen så har jag
bestämt mig för att gå på föreläsningen. Men kommer inte vara
med på hela eftersom mamma kommer klockan 15. Får hoppas
det blir en intressant föreläsning under två timmar i alla fall.
En från socialtjänsten kommer och ska tala om barn med
funktionsnedsättningar. Klockan 15 tar jag långledigt, då ska jag
inte till skolan förrän den 13:e november.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

sv: jobbigt!! :O jag tycker 3 timmar är långt haha :)

2013-10-31 @ 15:11:37
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0