Onsdag

Igårkväll när jag la mig kom det snöblandat regn så hela backen
var vit/slaskig. Men idag när jag vaknade så var det +8 grader och
regn. Tur att snön försvann! Har vaknat för en stund sedan och
nu ska jag ta te och en macka, och har jag tur så kanske plugg-
motivationen kommer med frukosten, haha. Skulle behöva lite
motivation då jag hade tänkt börja skriva lite på fördjupningsuppgiften
i Etnicitet-kursen. Eftermiddagen och kvällen ska inte ägnas åt plugg
i alla fall! Då blir det dusch, hårinpackning, läsande, tv-tittande och
mys med Diesel. Måste föresten visa vad jag fick på posten igår,
en teckning från min guddotter Wilma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0