Onsdag

 
Wiie det är redan onsdag! Imorrn kommer mamma och på fredag-
kväll kommer J, som jag längtar! Har nedräkning hela tiden, haha.
Får väl sitta och tänka på det under föreläsningen om den blir allt
för tråkig. Ja som ni kanske förstod av meningen så ska jag iväg till
universitetet en sväng men det blir först under eftermiddagen
mellan 13-16. Före det har jag tänkt hinna med lite saker här hemma.
Jag ska plugga lite, gå till Coop och sedan äta lunch innan jag
hoppar på bussen. När jag kommer hem blir det middag innan det
är dags att inta soffläge.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Daniella

Ja, den är underbar haha :) Älskar den väskan!

2013-10-30 @ 11:17:11
URL: http://scenbloggen.se/daniellabook

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0