Myskväll

Alla skriver om att det är sista skolveckan innan de får höstlov,
åh jag vill också ha höstlov! Men tyvärr har man ju inte det på
universitetet.. Är ju knappt så man har något jullov ibland..
Men nu ska vi inte deppa ihop över det, haha.
 
Har haft en lugn och skön måndag, suttit större delen av dagen
i soffan och läst. Duschat, lagat mat och handlat har jag också
hunnit med. Nu har de börjat sälja satsumas på affären och jag
var såklart tvungen att köpa ett par stycken. Tror dock jag får gå
tillbaka till Coop imorrn och köpa fler för de är ju sååå goda!
I väntan på att Junior Masterchef ska börja och att J ska ringa så
ska jag gå och koka en mugg te. Blir en myskväll med te, tända
ljus, satsumas och tv-serier.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0