Måndag

 
Åh vad sur jag är! Jag är ledig hela veckan från skolan men
måste åka in idag till universitetet bara för att hämta en bok
från biblioteket som jag köat på. När jag satt i bussen påväg hem
i fredags fick jag ett sms om att jag får hämta boken. Åh vad
irriterande! Så dit måste jag idag. Förutom en onödig resa till skolan
ska jag plugga litegrann. Började skriva lite smått igår på uppgiften
och vips så hade jag redan fyllt 2 sidor. Haha, sånt gillar jag!
Hoppas jag har lika mycket motivation idag.Eftermiddagen och
kvällen blir precis som alla andra - ta det lugnt framför tv:n,
läsa om Mr Grey, dricka te och gosa med Diesel.
Hoppas ni får en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Har du hört något om jobbet ännu?

2013-10-14 @ 13:51:23
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0