Lördag

 
Gårkvällen spenderade jag framför tv:n och fotbollsmatchen mellan
Sverige - Österrike. De sista minutrarna orkade jag dock inte se
då jag var så sjukt trött, men tack vare grannarna under mig (som
skrek "JAAA!!") så förstod jag att Sverige gjorde ytterligare ett
mål precis när jag slagit av tv:n. Vaknade nyss och kikade på
Aftonbladet, jajemän Sverige vann med 2-1!
 
Imorse tog jag en sovmorgon eftersom det ändå är lördag.
Vaknade vid 8-tiden och nu har jag gjort lite frukost som jag
ska äta. Dagen blir rätt slapp fast jag ska plugga, men idag ska
det bara läsas så det är ju chill. Får hoppas det är någorlunda
intressant. Eftermiddagen och kvällen kommer bjuda på god mat,
hemmaspa och läsande om Mr Grey. Längtar tills jag får vara
med Mr J istället..
Vad ska ni göra denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0