Kämpigt

 
Det är bara tre månader kvar tills jag tar den efterlängtade socionom-
examen. Helt sjukt att jag snart är färdigutbildad, det känns ju som
att det var nyss jag började. Men trots att det bara är tre månader
kvar så känns det sååå långt bort. Det har aldrig varit så kämpigt
som det är nu! Förra terminen och denna termin har det varit
tungt och motivationen har inte funnits där. Jag hoppas att det
vänder snart nu när det är sluttampen kvar. Har två stora
avslutande uppgifter som behöver göras i december, och just nu
känns de väldigt skrämmande då jag inte har någon motivation alls..

Kommentarer
Postat av: NICOLE

så cooooolt :D Försök hitta motivationen !!!

sv ja mycket :D
Skola , träning som vanligt, men på ons ska vi till linköping och tors = spelkväll :D
själv?

2013-10-14 @ 14:21:24
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0