Helg!

 
Herre..jäkla..gud vilken skoldag det har varit! Först en tre timmars
föreläsning som var såå himla tråkig.. Vet inte hur många gånger
jag gäspade och kände mig sömnig under föreläsningen, haha.
Efter att ha avnjutit en god lunch var det dags för andra föreläsningen,
men där blev jag bara en timme. Ett ointressant ämne på engelska,
mer behöver inte sägas. Uscha! Gick istället ner på stan, fick med
mig lite mat och åkte hem.
 
Nu är det äntligen helg och det känns himla skönt!
Har sett Masterchef Australia och nu är det Dessertmästarna,
love it! Väntar på att klockan blir 20.00 så jag får zappa mellan
Idol och fotbollen. Ja tänka sig, jag ska se fotboll! Men det är
bara för att Sverige spelar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0