Första snön

Bilden är tagen precis när det började snöa
 
Idag har första snön fallit här i Umeå! Okej, det hade tydligen
kommit litegrann redan i slutet av september men då var jag i
Växjö så jag såg aldrig det. Men imorse när jag satt i köket såg
jag snöflingor ramla ner från himlen. Det kom faktiskt så mycket
att det täckte gångvägen till porten, taken och så vidare. Mysigt
på ett sätt men jag vill inte redan ha vinter.. Som tur var försvann
snön under dagen och nu hoppas jag att den håller sig borta ett
tag till!

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

lite väl tidigt med snö :O

2013-10-18 @ 08:00:27
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0