100 mil ifrån men jag ser dig ändå

 
Haha titta vem jag såg live idag från Ullared! Fina Mr J!
Eftersom han inte vill visa ansiktet här på bloggen så fick det bli
en printscreen bakifrån. Lika snygg bak som fram! Ullared har
en såndär "vinkruta" utanför entrén, så om man står där så kan
folk se dig via deras hemsida. Idag fick jag se fina J när han var
där och det var så kul! Stillade saknaden litegrann i alla fall när
jag fick se honom samtidigt som vi pratade i telefon. Men snart
får jag se honom IRL igen, jag längtar!

Jag har inte bara tittat på J idag utan även gjort andra saker,
läste bland annat ut tredje boken om Mr Grey. Vad ska jag nu
göra om dagarna? Vill läsa mer om honom, böckerna var
så himla bra! Sedan har jag även sett filmen Penthouse north,
riktigt bra - se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0