Torsdag

 
Redan vid 22-tiden igårkväll somnade jag som en stock, var visst
rätt trött, haha. Har vaknat för en stund sedan och känner mig
ännu lite småtrött men det går nog över när jag ska ut i kylan
efter 9-tiden. Idag blir en kort skoldag på ynka två timmar men
det känns skönt då resten av dagen är ledig. Under min lediga tid
hade jag tänkt handla och sedan eventuellt gå ut på en promenad.
Kvällen lär jag spendera i soffan framför tv:n och säkert spela någon
Betapet-match, hihi.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Liborius

idag ska jag vara i skolan 9-17, såå segt! Men ikväll blir det tacomys med sambon:)
sv. ja tiden går så fort nu!:)

2013-11-14 @ 08:02:32
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0