Schema

 
Idag blir det också en eftermiddag på universitetet. 12.10 ska vi få
information om fördjupningsarbetet som vi ska göra i Barn, unga
och familj-kursen. Tidigare i veckan funderade jag kring ett område
som jag skulle vilja skriva om men det är svårt att vara 100% säker
när man inte vet vad som ska göras i arbetet. Så idag får jag
förhoppningsvis bra information. Efter den informationen är det
föreläsning, någon från BRIS skulle visst föreläsa åt oss plus att
det skulle vara någon samtalsövning. Får se hur länge jag stannar
på den föreläsningen..

Kommentarer
Postat av: NICOLE

SV Ja eller hur :)) tacogratäng är ju mums också hih :) Nä men alla sorter är ju muuuums :)) Ska äta det imorgon!

2013-11-22 @ 19:04:04
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0