Måndag

 
Usch den här dagen har jag gruvat mig för.. Idag ska jag till
sjukhuset för ett läkarbesök. Så galet nervös! När J var här
för två-tre veckor sedan så lämnade jag massa blodprover och
idag ska jag på läkarbesök. Tur att mamma kommer med mig!
Hoppas verkligen inte att jag blir inlagd, är mest orolig över det..

Som tur är så är det några timmar kvar till läkarbesöket, ska
inte vara där förrän klockan 15. Nu under förmiddagen blir det
att ta det lugnt här hemma tillsammans med mamma. Lär inte
kunna göra något då jag är så nervös inför sjukhuset. Varför kan
jag inte få slippa allt detta?? Åh! Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Hoppas det gick bra!! <3

SV Skönt det i alla fall. Men har de typ1/2? :)
Mysig helg iaf. Och som sagt, hoppas verkligen de gick bra. :)

2013-11-25 @ 15:55:37
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0