Fredag

 
Wiie äntligen fredag, som jag längtat efter denna dag!
Idag fyller mamma år och ikväll kommer J hit med tåget.
Längtar tills jag får krama om honom, bara några timmar kvar
(okej typ 10 timmar..). Jag och mamma ska åka iväg under
förmiddagen till stan för att kika i det nya köpcentret Utopia
som invigdes förra veckan. Får se om jag får med mig något hem,
hihi. Sen blir det hem och fixa sig innan jag ska tillbaka till
stan vid 18/19-tiden för att möta J på tågstationen. En rolig och
mysig dag som väntar med andra ord!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

blev en del shoppat va??! haha

sv mysigt! SOM du längtat efter denna dag!
ha så mysigt nu!!

2013-11-01 @ 12:08:31
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0