Jobb på socialtjänsten!

Åh vad jag är glad!! För två veckor sedan fick jag förfrågan
om jag vill jobba på socialtjänsten i sommar igen. Självklart tackade
jag JA eftersom jag stormtrivdes förra sommaren samt under min
praktik. I tisdags blev jag kontaktad igen och har nu fått veta mellan
vilka datum jag ska jobba. Så nu kan jag gå ut "officiellt" med nyheten:
Jag har fått jobb som biståndshandläggare på socialtjänsten i
sommar igen!
 
Det känns verkligen superduper bra!! Jag älskade arbetsplatsen förra
sommaren, trivdes som fisken i vattnet. Underbara kollegor, härliga
människor som man mötte och allting. Fanns ingenting att klaga på.
Nu längtar jag tills det blir den 10 juni och jag börjar jobba!
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

ÅÅÅH vad kuuuul!! :D <3 åh så glad jag blev för din skull!!

SV åh jag älskar såna, i alla olika dofter (och smaker höll jag på att säga haha ;D )
har fler än dem på bilden men jag gillar/använder dem mest.

Joo jag tycker dina ben var snygga :) de går in snyggt eller vad man ska säga ? :)

men du hur gick de med att lägga till på fb? :)

2013-05-09 @ 22:09:36
URL: http://httpnnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0