ESC

Vilken underbar dag det har varit! Satte mig på balkongen redan
före klockan nio imorse och då var det stekhett ute, underbart!
Vissa stunder tyckte jag till och med att det var för varmt, haha.
Har varit riktigt härligt väder, rena sommarvärmen. Lovely.
Dock inte lika härligt att jag lyckats bränna mig. Satt ute drygt tre
timmar och brände mig rejält på bröstet. Aj aj..
 
Under eftermiddagen har jag fixat mat (hemmagjorda köttfärspiroger),
pluggat lite och glott på tv. Nu sitter jag och väntar att tiden ska
gå lite snabbare så klockan blir 21.00. Då är det dags för
Eurovision song contest. Roligt att det är i Sverige i år.
Hur tror ni att det går för Sverige ikväll?
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Ja hoppas på det :D

2013-05-18 @ 21:19:31
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0