Tisdag

 
Att skriva C-uppsats för något bra med sig har jag märkt.
Har vaknat varje morgon mellan 06.00-06.30 och jag kan
kliva upp hur lätt som helst. Inte ett dugg trött utan det går
riktigt lätt att ta sig ur sängen. Skönt! Så borde det alltid vara,
haha. Ni kan ju gissa vad som händer idag? Just det,
C-uppsatsskrivande it is! Men det går framåt och känns som
att vi kommit en bra bit på vägen vilket känns skönt.
Senare under dagen blir det en promenad och sedan är det
middagsdags. Under kvällen ska duschen och soffan få
ett besök av mig.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

fast någon dag tänkte jag ta allas horoskop :D

2013-03-05 @ 07:03:13
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0