Torsdag

 
Nu är jag dagvild.. Igår trodde jag det var torsdag och idag känns
det som en fredag, haha. Dagen bjuder på en vårdplanering under
eftermiddagen och före det ska jag spendera några timmar på att
skriva utredningar. Fullt upp så kanske åker in tidigare till jobbet för
att hinna skriva det som behöver skrivas. Håller tummarna för att
telefonen inte ringer allt för mycket idag så jag får skriva, haha.
Men nu är det inte länge kvar tills helgen, längtar massor till imorgon
eftermiddag för den här veckan har varit riktigt stressig.
 

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

Klart man behöver ladda om batterierna :D

2013-06-27 @ 08:35:23
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0