Resa bokad

 
I onsdagskväll bokade jag en resa. Ska bli himla skönt att åka iväg
litegrann efter att ha jobbat hela juni-juli. Kommer jobba några
dagar i augusti också och sedan åker jag iväg. Kan ni gissa vart?
Till Växjö! Blir borta cirka två veckor och under den tiden ska jag
besöka Ullared, kanske Öland och sedan Göteborg. Hade tänkt
spendera en dag på Liseberg, ska bli riktigt kul eftersom jag bara
varit där en gång tidigare (när jag var 11 år). Så nu får ni alla hålla
tummarna för att sjukhusbesök inte sätter stopp för min resa.
Men jag bokade en ombokningsbar resa så jag kan åka senare
under hösten ifall det vore så att jag blir på sjukhuset istället.
 

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

Skönt att komma bort lite :D

2013-06-23 @ 13:09:33
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0