Onsdag

 
Det blev ingen uppdatering igårkväll som ni märkte, jag hade verkligen
fullt upp.. Arbetade hela dagen och sedan åkte jag direkt till Haparanda
för att titta på Lucas skolavslutning. Stor kille som gick ut 1:an!
Var inte hemma förrän efter 20-tiden och då var jag helt slut så
somnade rätt tidigt.
 
Idag är det en ny jobbdag och jag ska hinna med telefonsamtal,
vpl, arbetsplatsträff samt ett samtal med chefen. Fullt upp idag igen.
När jag kommer hem blir det middag, dusch och sedan är jag väl
helt slut igen. Haha det är hårt att arbeta.
Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: liborius

söt katt!

2013-06-12 @ 08:30:16
URL: http://liborius.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag vet inte, jag letar lägenhet med erik nu, en större. Jobbet börjar 14 augusti ^^ hihihi spännande!

2013-06-12 @ 13:11:31
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0