Onsdag

Jisses amalia vad trött jag var igår! Hade verkligen behövt
en energidryck på jobbet. Hela kvällen var jag astrött och
gäspade, haha trevligt sällskap.

Den här dagen hoppas jag att det är lite lugnare på jobbet
än vad det var igår. Jag har då varken någon vårdplanering
eller hembesök inplanerat så jag hoppas att jag får tid att
skriva på utredningar idag. Det känns som att det är torsdag
idag eftersom jobbveckan är över imorgon. Men ännu 1,5
arbetsdag kvar innan jag får helg. Eftermiddagen/kvällen här
hemma är oplanerad, tror jag kommer vara rätt slut idag igen, haha.
Känner mig lite småtråkig eftersom jag jobbar hela dagarna och sen
när jag kommer hem så är jag sjukt trött och har inte ork till något..
Vad ska ni göra idag, har ni några planer?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0