Mysdag

Som denna arbetsdag har varit - så borde alla dagar vara! Det har
varit en riktigt bra dag. Började morgonen med ett sjukhusbesök,
provtagningen gick bra men innan alla fem rör var fyllda med blod
hann jag börja må illa och blev yr. Otäckt. Väl på jobbet fick jag en
hyffsat lugn morgon, lagomt många telefonsamtal och jag hann skriva
två utredningar. Efter lunch åkte jag och en kollega på hembesök långt
in i skogen och blev bjudna på tio sorters kakor, hihi. Skönt att komma
ifrån kontoret och få se lite annat än en datorskärm.
 
Under kvällen har jag och mamma varit hos moster och hälsat på.
Myspys. Nu sitter jag framför tv:n och ska se Lotta på Liseberg,
sedan är det dags att sussa för att orka upp tidigt imorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Låter som en bra dag! :) Förutom starten då..
SV Åh ja... Jag är ju galen i smink så det är ju lite himmelriket när det är så billigt :)

Hahah jaa, kanske ska slå två flugor på smällen och träffa dig då :d

2013-06-17 @ 21:47:38
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Nej, du sa att jag pratade i telefon då? Ja, men det är verkligen synd, hade varit kul :D

2013-06-18 @ 00:02:28
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: ✞♔ Patricia ♔✞ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha tio sorters kakor:) Då hade din kollega verkligen bakat på bra!

2013-06-19 @ 11:37:55
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0