Måndag

 
 
Börjar den här måndagen med ett sjukhusbesök.. Har fått en kallelse
till Umeå sjukhus igen i början av juli och före det ska massa blodprover
tas. Ett av proverna ska analyseras nere på Karolinska sjukhuset
i Stockholm i två veckor, därför måste provet tas idag. Så jag börjar
min måndagmorgon med hungrig mage (måste vara fastande)
och ett besök på Kalix sjukhus för att ta blodprover innan jag beger
mig mot jobbet. Väl på jobbet blir det att skriva utredningar och göra
ett hembesök långt ut i skogen. Håll tummarna för att allt går bra,
både på sjukhuset och jobbet!
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Inte kul att starta veckan så! :( Håller tummarna!

SV Aha, vad har du skrivit ner då? :D

Han ska antingen ner till Lund eller upp till Sundsvalls-krokarna för att gå sin utbildning och bli brandman. Jag har ett år kvar i skolan så jag följer inte :)

2013-06-17 @ 10:58:27
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0