Måndag

 
Igåreftermiddag kom jag hem till mamma, till Seskis. Här ska jag spendera
större delen av sommaren eftersom att jag ska jobba på Socialtjänsten
i Kalix i år igen. Idag är första arbetsdagen, det förklarar varför jag är
vaken så pass tidigt. Har ju arbetat förra sommaren på socialtjänsten
plus att jag gjorde praktik där, men är ändå lite smånervös. Hoppas allting
går bra och att jag kommer fort in i arbetet igen med systemet, utredningarna,
alla samtal, vpl:er, hembesök och så vidare. Önska mig lycka till på min
första arbetsdag!
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: TACK så oerhööööört mycket tack :) Jag är så lycklig.

2013-06-10 @ 10:48:30
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att du ska vara på samma jobb igen:) Då kommer du nog in i rutinerna fort ska du se.

2013-06-10 @ 13:46:35
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0