Lördag

 
Åkte in tidigare till jobbet igår för att hinna skriva utredningar,
när dagen var över hade jag skrivit sex stycken! Så skönt att
få bort några från högen. Direkt efter jobbet åkte jag och mamma
till kusinvitamin. Var med dem och åt tacobuffé på kiosken, riktigt mums!
Under kvällen hade jag pysselverkstad här hemma och höll på med
"Till dig"-boken, det var därför det inte blev någon uppdatering.
 
Imorse fick jag sovmorgon till strax efter 09, galet skönt eftersom
jag klivit upp 05.20 hela veckan. Nu ska jag strax hoppa in i duschen
och fräscha till mig, men först titta in på facebook. Har inga som helst
planer för dagen utan bara njuta av ledigheten.
Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag såg bilden på till dig-boken, men jag förstod inte vad det var, vad är det? :)

sv: ELLER HUR!? Och det är inte att jag försööööker göra mig mer kvalificerad, utan lärarutbildningen ÄR 300 poäng för de som läser svenska, så jag kan liksom inte bara ta bort en kurs :P

2013-06-15 @ 12:27:11
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: men åh, så roligt och personligt :) Jag förstår att du vill pyssla med den, jag tycker också sådant är roligt. Och jag tror personen kommer bli hur glad som helst!!!

2013-06-15 @ 14:22:33
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0