Första jobbdagen

 
 
Första jobbdagen är avklarad och jag är helt slut! Vaknade imorse
före 05.30 och håller på att somna nu, haha. Det var himla skoj att
vara tillbaka på jobbet idag och träffa kollegorna igen. Det är riktigt skönt
att jag redan kan jobbet och vet hur de arbetar, vad som ska göras
och så vidare - att jag inte behöver "lära upp mig". Det gjorde att jag
kunde börja arbeta på riktigt redan idag vilket ledde till att jag redan
gjort två utredningar. Duktigt!

Var hemma vid 17-tiden och sedan dess har jag suttit här i soffan.
Är sjukt trött så nu ska jag ta bort sminket, borsta tänderna, förbereda
inför morgondagen och om typ 1-1,5 timme sova. Har nog aldrig längtat
efter sängen så mycket som jag gör nu, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0