Back on track

 
Jag har verkligen lyst med min frånvaro här på bloggen (säger man ens så?).
I alla fall.. Har haft annat för mig under en veckas tid eftersom jag haft besök.
Då vill jag inte sitta vid datorn och häcka som ni säkert förstår. Men hade tänkt
dela med mig litegrann av vad vi har sysslat med under veckan, men det blir
i ett senare inlägg.
 
Vinkade av J imorse och sedan åkte jag och mamma upp till norr.
Kom fram vid 16-tiden och har precis duschat. Ska titta runt på nätet och
sedan gå in till mommo en stund. Nu kommer uppdateringen av bloggen att bli
bättre från och med imorgon, så nu är jag back on track.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0