Underbar dag

 
Åh vilken underbar dag det har varit! När jag vaknade trodde jag att
det inte skulle bli bra väder, men redan vid 09-tiden började solen komma
fram. Har legat ute och solat i flera timmar och fått färg, härligt!
Under eftermiddagen blev det även att grilla och äta glass. Hoppas det blir
en lika härlig dag imorgon med massa sol!
 
Nu sitter jag bänkad framför tv:n och ser på Sommarkrysset. Sedan
väntar en kriminalserie på 1:an som jag även såg förra helgen, minns
dock inte vad den hette mer än Whit.. något. Haha, aja sak samma.
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

det låter ju för himla härligt :) Imorgon har jag städdag, så jag hoppas på mulet här i Umeå.

2013-07-27 @ 22:08:42
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

riiiktigt hett, verkar bli en likadan dag idag också :)

2013-07-28 @ 09:20:41
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0