Tisdag

 
Vaknat upp till en ny dag som jag ser framemot men samtidigt inte.
På jobbet är vi som sagt bara två personer just nu som ska sköta
fem personers arbete. Hur tror ni det fungerar? Det är hemskt kan jag
säga! Idag har jag två hembesök och två vårdplaneringar, så hela dagen
är fullbokad från 08.00 till 16.00. Gruvar mig.. När ska man hinna skriva
allt? Om vi bortser från jobbet så blir det nog en bra dag. Hade tänkt
gå på stan en sväng under lunchen. Kvällen blir lugn, jag ska duscha,
fixa ögonbrynen och allt sånt där.
Vad ska ni göra idag, några planer?
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

åh det måste vara huuur mycket som helst att göra! :p du borde vara helt slut när du kommer hem.

SV de ville att jag skulle träna så mycket som möjligt då det var det mitt hjärta flippade ur. jag hade det alltså pga hjärtat :) hjärtklappning, rusningar osv :) dock visade det inget så blev ingen fortsättning m det :) har inte haft det sen dess heller :)

2013-07-16 @ 15:44:04
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

åh det måste vara huuur mycket som helst att göra! :p du borde vara helt slut när du kommer hem.

SV de ville att jag skulle träna så mycket som möjligt då det var det mitt hjärta flippade ur. jag hade det alltså pga hjärtat :) hjärtklappning, rusningar osv :) dock visade det inget så blev ingen fortsättning m det :) har inte haft det sen dess heller :)

2013-07-16 @ 15:44:05
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0