Resultat av hjärtundersökningen

För två veckor sedan fick jag göra en hjärtundersökning då jag var
fastkopplad fem dygn i en EKG-apparat. Undersökningen gjordes
eftersom min puls varit så hög vid EKG-tagningarna på sjukhuset,
så läkarna ville se hur mitt hjärta arbetar när jag är i hemmamiljö.
 
Igårförmiddags ringde läkaren från Umeå sjukhus till mig för att lämna
resultatet av hjärtundersökningen. Läkaren berättade att min puls
är hög ibland och att det måste behandlas.. Men något positivt var ju
att läkaren inte såg något "fel" i hjärtat, rytmen eller något sånt utan det
enda var att min puls är för hög ibland. Så nu ska jag få medicin för
det också.. Känns inte så jättekul att få en till medicin att äta, men det är
bara att gilla läget. Det är ju för mitt eget bästa så jag inte får hjärtinfarkt
eller hjärtsvikt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0